9 Mart 2011 Çarşamba

KÜLAH PASTA

MALZEMELER:
1 kahve fincanı süt 
1 kahve fincanı erimiş margarin
1 kahve fincanı şeker
2 yumurta
1 çorba kaşığı amonyak
alabildiği kadar un
KREMASI İÇİN:1 paket kremşanti
1 paket cremole


        
 YAPILIŞI
 Un ve amonyak dışındaki hamur malzemelerini karıştırıp ununu ve amonyağını ekleyip kulakmemesi kıvamında bir hamur yoğuruyoruz.Sonra hamurlarımızı 3 parçaya bölüp her parçayı merdane ile açıyoruz.sonra açtığımız hamuru 2 cm kalınlığında şeritler halinde keselim.Bu şeritleri sarmak A4 yazıcı kağıdından kendi kalıbımı kendim yaptım .Hamurlarımıda bu külahların üzerine sardım.Sonra önceden ısıttığımız fırınımızda hamurları pişirdim.Ilınınca içindeki kağıtları çevirerek çıkartın çok çabuk çıkıyor.İç muhallebisinide kremşantiyle cremoleyi birlikte çırparak yaptım ve pişmiş olan küllahlara doldurdum.

Hiç yorum yok:

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...